天使爱上恶魔: That Place In Your Heart

Wednesday, July 09, 2008

That Place In Your Heart

心血来潮,突然想起这首歌的歌词……


walk with me
伴我同行
break some bread here with me
与我共同到此享用圣餐
Enemy
敌人啊
Why can't you live with me?
为何你不能与我共存?
Who are you?
你是谁?
what did i do to you?
我又对你都做了些什么?
Wish i knew
希望我知道
Why can't i live with you?
为何我不能与你共存?

We are all born the same
我们生下来即不分贵贱
Then we separate
然后我们分离
Then the world falls apart
直到世界瓦解
and blame turns to hate
怨责也变成怨恨
we must not contemplate
我们不必思虑
how far apart we are
彼此间的距离有多远
there is always a way
因为总有一条路
to that place in your heart
通往你心灵深处的某个地方


Hated one
我所憎恨的人
Just put down your gun
只管放下你的枪
done is done
做过的就算了
why can't we live as one?
为何我们不能如一个人般的活着?
feel no shame
不要觉得玷辱
the air we breath is the same
我们呼吸着同样的空气
heal the pain
让痛苦愈合
why do we live in vain?
为何我们要徒然地活着?

We are all born the same
我们生下来即不分贵贱
Then we separate
然后我们分离
Then the world falls apart
直到世界瓦解
and blame turns to hate
怨责也变成怨恨
we must not contemplate
我们不必思虑
how far apart we are
彼此间的距离有多远
there is always a way
因为总有一条路
to that place in your heart
通往你心灵深处的某个地方

6 Comments:

Blogger 麵包 said...

这首歌已经是我的手机铃声了 ^^

10:21 PM  
Blogger Tsubasa a.k.a 滑翔翼 said...

村姑导演你少恶!竟然和我抢天使~~~

9:28 AM  
Blogger AngeLovEvil said...

啥~?!这么诡异的歌拿来做铃声?不会吓到隔壁的人噢?

呵呵~俺要跟滑翔翼“比翼双飞”。
面包还是呆在湖边表演第一次看到飞行物惊讶表情的村姑吧,反正有人陪你演村姑老公。我们会很快飞过的……

10:02 AM  
Blogger 麵包 said...

的确有人吓到过呢。。呵呵~以为是什么来的。。

好好好~你们就比翼双飞好了。。导演另外找人做男女主角。。嘿嘿

10:28 AM  
Blogger AngeLovEvil said...

哈哈~你应该跟他说,那是你的睡觉打呼声Remixed……看他什么反应。

“好咔哉”,那么我们赶快飞过,你快点找男女主角,

10:51 AM  
Blogger 麵包 said...

哪有人拿自己的打呼声做手机铃声的?@@
你的一定是了。。可惜上次没有听到咯。呵呵~~

2:38 PM  

Post a Comment

<< Home