天使爱上恶魔: Sometimes Love Just Ain't Enough

Monday, February 05, 2007

Sometimes Love Just Ain't Enough

I don't wanna lose you,
I don't wanna use you
just to have somebody by my side
And I don't wanna hate you
I don't wanna take you
But I don't wanna be the one to cry
That don't really matter to anyone, anymore
But like a fool I keep losing my place
And I keep seeing you walk through that door

But there's a danger in loving somebody too much
And its sad when you know it's your heart you can't trust
There's a reason why people don't stay where they are
Baby sometimes love just ain't enough

Now I could never change you
I don't wanna blame you
Baby you don't have to take the fall
Yes I may have hurt you
But I did not desert you
Maybe I just want to have it all
It makes a sound like thunder
It makes me feel like rain
And like a fool who will never see the truth
I keep thinking something's gonna change
But there's a danger in loving somebody too much
And its sad when you know it's your heart you can't trust
There's a reason why people don't stay where they are

Baby sometimes love just ain't enough
And there's no way home
when it's late at night and you're all alone
Are there things that you wanted to say
Do you feel me beside you in your bed
there beside you where I used to lay
And there's a Danger in Loving somebody too much
And it's sad when you know it's your heart they can't touch
There's a reason why people don't stay who they are
Cause baby sometimes love just ain't enough
Baby sometimes love just ain't enough

我不想要失去您
我不想要利用您
只因需要由个人陪在身旁
我不想要恨您
我不想要带走您
但我不想成为那个哭泣的人
那真正地不事关对任何人
但象傻瓜我继续丢失我自己
我看见您走往那扇门

爱得太多有时候是一种伤害
悲哀的是当自己没办法相信自己的真心
有原因为什么人们不停留他们是的地方
宝贝 爱有时不足够

我从未能改变您
我不想要责备您
宝贝 您不必觉得堕
也许是我伤害了您
但我没有离开您
可能我想要有它全部
它做声音象雷
它让我觉得象雨
并且象从未将看真相的傻瓜
我继续想法某事改变
但有危险在爱某人太多
并且它哀伤当您知道这是您的心脏您无法信任
有原因为什么人们不停留他们是的地方

宝贝爱有时不是足够
他们迷失方向
当是晚在晚上和您是所有单独
是有您想说的事
您感觉我在您的床边
那里在您旁边我过去常放置的地方
并且有危险在爱某人太多
并且可悲当您知道这是他们无法触动的您的心弦
有原因为什么人们不停留谁他们是
只因宝贝 爱有时不是足够
宝贝爱有时不是足够

p/s.哎哟~没时间好好翻译这英文,有时间再改一改,难以直译~。~

2 Comments:

Blogger 小姚 said...

angelovevil的,
很好听丫...
翻译的算不错了...
haiz...
叹息...
爱要说出口...

9:59 PM  
Blogger AngeLovEvil said...

希望他还有到我的不落格,
听到这首歌……

1:07 AM  

Post a Comment

<< Home